ایران-یزد

صادرات شیرآلات بهداشتی

شرکت مدیریت صادرات امید آیندگان در زمینه صادرات شیرآلات بهداشتی، کاسه توالت و روشویی فعال بوده و آماده همکاری با شما است.

شیرآلات بهداشتی

شرکت مدیریت صادرات امید آیندگان صادر کننده انواع شیرآلات (دوپایه،اهرمی،دیواری،تکپایه،چشمی و…) با بهترین برند ها و به صورت ست کامل بهداشتی (توکار،روکار) در طرح های مختلف با بهترین کیفیت و دوام.

روشویی

شرکت مدیریت صادرات امید آیندگان صادر کننده انواع روشویی (کابینتی،دیواری،پایه دار) با بهترین برند ها و به صورت ست کامل بهداشتی (توکار،روکار) در طرح های مختلف (سنگی،شیشه ای،چینی، مس و …) با بهترین کیفیت و دوام

کاسه توالت

شرکت مدیریت صادرات امید آیندگان صادر کننده انواع توالت فرنگی (توکار،روکار) با بهترین برند ها و به صورت ست کامل بهداشتی در طرح های مختلف ( یک تکه،دوتکه ) با بهترین کیفیت و دوام.

لوله پلیکا

لوله پلیکا یا پولیکا لوله‌ای است که از جنس  UPVC ساخته شده است. PVC مخفف عبارت Poly Vinyl Chloride، و نوعی پلیمر پلاستیک مصنوعی است، و UPVC مخفف عبارت Unplasticized Poly Vinyl Chloride یعنی پی‌وی‌سی سخت‌شده است. در واقع در پاسخ این پرسش که لوله پلیکا چیست می‌توان گفت ماده‌ای است که از پی‌وی‌سی ساخته شده، اما در روند تولید آن هیچ‌گونه ماده نرم‌کننده‌ای به آن اضافه نشده است. این لوله به PVC سخت هم معروف است.

لوله پلیکا یا همان UPVC از نخستین لوله‌های پلیمری است که در صنعت ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار گرفتند و ویژگی‌های منحصربه فردی دارند. لوله‌های پلیکا دوام خوبی دارند، زنگ نمی‌زنند و پوسیده نمی‌شوند، و به همین دلیل توانستند به‌زودی جای لوله‌های فلزی را در صنعت، کشاورزی و مصرف‌های خانگی بگیرند.

شرکت مدیریت صادرات امید آیندگان صادر کننده انواع لوله پولیکا،پلی پروپیلن سه لایه و تک لایه و پنج لایه،پلی اتیلن،پوش فیت واتصالات انواع لوله در بهترین نوع وکیفیت

لوله پلی پروپیلن

پلی پروپیلن یکی از پرمصرف ترین و اساسی ترین پلیمرهای مورد استفاده در دنیا می باشد. لوله پلی پروپیلن از راندوم کوپلیمر نوع ۳ ساخته می شود. این لوله جزو سبک ترین و مقاوم ترین لوله های پلیمری می باشد. لوله پلی پروپیلن به دو نوع سبز رنگ و سفید رنگ در بازار وجود دارند آنچه که پلی پروپیلن را از سایر پلاستیک ها جدا می کند وجود خاصیت انعطاف پذیری در دما های خاص می باشد. 

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن یکی از پر کاربرد ترین لوله های مورد استفاده در صنعت می باشد. این لوله ها استوانه های تو خالی هستند که با توجه به شرایط پروژه طبق فشار و استاندارد مورد نیاز تولید می شوند.لوله پلی اتیلن جزو پر مصرف ترین لوله ها در چند سال اخیر بوده که با توجه به ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، رسوب پذیری پایین، مقاومت و دوام بالا نسبت به سایر لوله ها در بازار بسیار پر مصرف می باشد و در اکثر پروژه ها کاربرد دارد. لوله پلی اتیلن جزو پرکاربرد ترین لوله ها در نیم قرن گذشته بوده است و از خانواده ترمو پلاستیک ها محسوب می شود. این نوع از انواع لوله دارای تغییر پذیری، مقاومت و دوام بسیار بالایی می باشد که توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای لوله های آهنی، چدنی، PVC و غیره باشد و سهم عمده ای از بازار را به خود اختصاص دهد.

لوله پوش فیت

لوله پوش فیت یکی از انواع لوله های مورد استفاده در سیستم های فاضلاب ساختمانی است که از جنس پلی پروپیلن که نوعی پلیمر بوده و در انتهای خود دارای سوکت و آب بند برای اتصال می باشد. به دلیل نحوه اتصال سوکتی در این نوع لوله که با فشار همراه است، به آن پوش فیت (Push Fit) می گویند. 

ارائه دهنده اتصالات انواع لوله

نظر بگذارید

fa_IRPersian